Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 320 total)
  • Author
    Posts
  • #7292
    Anonymous
    Inactive

    Buna ziua,
    Va rog a binevoi ca la bloc 7 , Tineretului 24

    1. sa trimiteti un specialist pentru a monta becurile de la intrare pe scari , este inadmisibil sa schimbam de nenumarate ori noi locatarii aceste becuri
    2. femeia de serviciu sa faca curatenie asa cum trebuie, la intrare arata jalinic si asta o spun toti locatarii
    3. curatenia din pod , am cerut inca de anul trecut acest lucru si din pacate nu s-a luat nici o masura
    4. functionarea liftului in continuare este deficitara, locatarii se plang de zgomotul infernal facut de lift
    5. etajul 8 finisajele nu sunt terminate si asta ma refer la var
    6. mastile de la apometre sunt taiate, deteriorate si unele din ele puse de mantuiala

    Va multumim pentru intelegere

    #7306
    Lupu Nelly Luiza
    Participant

    Poarta de la ghena dintre blocul 2 și blocul 3 (Rezervelor, 62) este defecta.
    S-a stricat balamaua de la partea de sus și se închide/deschide greu.
    Vă rog dacă se poate să o reparați. Mulțumesc!

    #7307
    Florin Deciu
    Participant

    Buna seara,

    Va aducem la cunostinta faptul ca la blocul 1 de pe strada Rezervelor 67 ghena de gunoi a fost decopertata de vant (practic nu mai are partile laterale). Urmarea acestui fapt este ca intra cainii si intind pe alee tot gunoiul din cele 2 tomberoane.
    Va rugam sa luati masuri pentru remedierea acestui aspect.

    Va multumesc!

    #7311
    Popa Natalia
    Participant

    Buna ziua. Instalatia de irigat din parcul situat în spatele blocului 5 de pe rezervelor 62 nu mai functioneaza? Se usuca iarba. De asemenea si copacii ar trebui udati pentru ca sunt prinsi intre betoane. Vreti sa arate ca in desert aici?

    #7314
    Dan Hosman
    Participant

    Buna ziua,

    Va rog sa ne ajutati cu strangerea gunoaielor de langa piscina din Rezervelor 64. Dupa ce au lucrat oamenii de la piscina au uitat sa mai stranga o parte din resturi.

    Multumesc

    #7320
    BALAN ANDREI
    Participant

    Este apa oprita in bl. 2 str. Rezervelor 54 azi 18.06.2018

    #7322
    Anonymous
    Inactive

    STIMATI PROPRIETARI,

    La data de 18.06.a.c. a avut loc Adunarea generala a Militari R Asociatie.
    Adunarea nu a fost statutara, din cauza ca nu s-a intrunit jumatate plus unu din numarul proprietarilor membrii ai asociatiei.
    In pregatirea, organizarea si convocarea celor in drept nu au fost respectate urmatoarele:
    1. Presedintele/Comitetul executiv nu a convocat la sfarsitul anului 2017 Adunarea generala pentru dezbateri si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018, deasemenea in trim. I/2018 nu a fost convocata Adunarea generala ordinara pentru dari de seama, rapoarte de activitate si alegeri, activitati obligatorii conform dispozitiilor Art. 30 alin.1 lit c, Art. 45 alin.1 si 2, respectiv Art.23 din Legea nr. 230/2007;
    Motivatia doamnei presedinte Zaharia, ca dansa a fost aleasa in luna iulie 2016 este neintemeiata. Trebuie sa retineti ca doamna a fost aleasa ilegal, deoarece la Adunarea generala extraordinara nu au fost convocati si mmembrii associatiilor afiliate, iar mandatul membrilor Comitetului executiv expira dupa 2 ani, adica trim. I /2018.
    Tot cu aceasta ocazie a mai fost comisa o ilegalitate, deoarece fostul presedinte Cretu Adrian a fost angajat in functia de Secretar. Aceasta functie nu era necesara, deoarece nu avea obiectul muncii, iar aprobarea modificarii Organigramei era atributul exclusiv al Adunarii generale ordinare.
    Va informez ca din anul 2013, de cand sunt membru in asociatie nu a fost convocata nici-o Adunare generala ordinara, activitate care trebuia sa aiba loc de doua ori pe an, in conditiile mentionate;
    2.Pregatirea activitatii si documentele ce urmau sa fie prezentate Adunarii generale: ordinea de zi, darea de seama/rapoarte privind activitatea comitetului, a societatii de administrare, proiectul de Hotarare al Adunarii generale nu au facut obiectul unei dezbateri in cadrul unei sedinte a Comitetului executiv.
    Documentele mentionate, impreuna cu procesul verbal de sedinta, proiectul Bugetului de venituri si cheltuieli,impreuna cu Raportul privind activitatea Comisiei de cenzori si asupra gestiunii asociatiei.trebuiau constituite intr-un dosar si pus la dispozitie, prin administrator, celor interesati;
    3.Din continutul Convocatorului nu rezulta cine a initiat aceasta activitate si nu are pe ordinea de zi darile de seama si rapoartele mentionate, deoasemenea aprobarea Organigramei;
    4. Documentele care trebuiau sa faca parte din dosarul amintit, trebuiau sa fie verificate si avizate de Comisia de cenzori, conform Art. 33 alin.1, lit a;
    5. Nici pana la aceasta data Asociatia nu are Regulament al condominiului,Regulament intern conform Codului muncii si Planuri de masuri pe linia: apararii impotriva incendiilor; securitatii si sanatatii in munca si aparaii civile.

    VA PROPUN SA VENIM IN NUMAR FOARTE MARE SI SA PROPUNEM ADUNARII GENERALE AMANAREA SEDINTEI PANA LA O DATA PE CARE O VA HOTARA PARTICIPANTII, PENTRU CA PRESEDINTELE, MEMBRII COMITETULUI EXECUTIV, ADMINISTRATORUL SI COMISIA DE CENZOPRI VOR ADUCE LA INDEPLINIRE TOATE OBLIGATTIILE PREVAZUTE IN LEGEA NR. 230/2007 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE SI HG NR.1588/2007.

    Cu deosebita consideratie,
    Cenzor,
    Col.(r) Economist SIMA MARIN

    #7323
    Anonymous
    Inactive

    STIMATI PROPRIETARI,

    Va voi prezenta un inventar al deficientelor constatate in perioada 01.01.2014-28.02.2018 si modul cum au fost solutionate de cei in drept:
    1.La data de 07.03.2014 am inaintat un referat presedintelui asociatiei, dl. Cretu Adrian, in care i-am solicitat sa introduca un punct pe ordinea de zi a Adunarii generale, care trebuia sa aiba loc in trim.I a acelui an, referitor la exceptarea de la plata cheltuielilor aferente consumului de energie electrica pentru functionarea ascensoarelor persoanele care locuiesc in apartamente situate la subsol, demisol, parter, mezanin si etajul 1 al cladirilor fara mezanin.
    Documentul nu l-a inregistrat, deoarece a motivat ca nu are registru de evidenta cererilor. Acest document nu l-a avut pana cand a predat functia in luna iulie 2016.
    Art. 7 din Legea nr. 16/1996, republicata in anul 2014, obliga creatorii de documente sa le inregistreze.
    Presedintele a motivat ca a fost emisa o hotarare in luna decembrie 2013 de catre Comitetele executive ale asociatiilor de proprietari afiliate, prin care proprietarii mentionati au fost scazuti de la plata intretinerii ascensoarelor, in compensatie, deoarece nu este contorizat separat consumul de curent electric al acestora.
    I-am precizat in referat, ca hotararea este ilegala si este atributul exclusiv al Adunarii generale, si sa introduca pe ordinea de zi montarea de contoare separate pentru lifturi.
    Comitetul executiv poate sa emita doar decizii, in conditiile Legii nr. 230/2007.
    Adunarea generala nu a fost convocata pana la data de 18.06.a.c., iar pe ordinea de zi nu este prevazut acest punct;
    2. La data de 10.04.2014, i-am prezentat presedintelui un referat privind rezultatul verificarii documentelor de gestiune ale MRA, in perioada 01.12.2013-28.02.2014.
    Pe scurt, am semnalat urmatoarele deficiente:
    a) adunarea generala nu a fost convocata in trim.IV/2013 pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli, dar nici in trim. I/2014 pentru dare de seama si alegeri si ca atributiile acesteia au fost suplinite, ilegal, de reprezentantii Comitetelor executive ale asociuatiilor afiliate, prin hotarari;
    b) comisia de cenzori constituita din 14 membri nu are presedinte si ca majoritate dau dovada de superficialitate, neverificand decat repartitia cheltuieilor din listele de intretinere, fara sa verifice:: legalitatea contractelor incheiate, numerarul din casa, extrase de cont bancar, legalitatea documentelor financiar-contabile, tinerea corecta si la zi a registrelor de evidenta etc;
    c)asociatia nu are regulament de organizare si functionare;
    d)fondul de rulment a fost stabilit, eronat, in suma fixa de 100 de lei, fara sa se tina cont de numarul de camere;
    e) pentru intretinerea barierelor noi a fost stabilita suma de 100 lei plus TVA, cu toate ca acestea sunt in garantie:
    f) contractul incheiat cu SC Militari R Asociatie SRL a fost incheiat prin negociere directa, fara prospectarea pietii si fara analize de oferte de pret si servicii;
    g) contractele pentru intretinerea ascensoarelor noi, au acelasi pret cu cele care nu mai sunt in garantie;
    h) presedintele este remunerat pe baza de contract de munca, in loc de contract de mandat, care presupune cheltuieli mai mici;
    i)banii incasati zilnic, ramasi dupa plata facturilor si achizitii de materiale sunt predati la banca de catre presedinte, activitate interzisa de actele normative in vigoare, aceasta fiind atributul exclusiv al casierului;
    j)l-am atentionat pe presedinte ca a incasat, ilegal, cate 100 de lei pe luna, pentru perioada august-noiembrie 2013, de la proprietarii Asociatiei mele MRA nr.13, emitand niste chitante fara antet, numar de ordine si stamp[ila. Presedintele a motivat ca i-a predat dezvoltatorului pentru a achita facturile de utilitati la blocurile asociatiei mentionate.
    Am facut propuneri pentru remedierea deficientelor consemnate in referat, inclusiv de alegerea unei comisii de cenzori compusa din 3 membrii, inchirierea unei garsoniere unde sa isi desfasoare activitatea presedintele, membrii comitetul executiv si cenzorii, separat de societatea de administrare.si renegocierea contractelor incheiate cu societatile care asigura servicii de administrare, utilitati, intretinere ascensoare si bariere.
    DEOARECE PRESEDINTELE/COMITETUL EXECUTIV NU A CONVOCAT ADUNAREA GENERALA, DEFICIENTELE DIN REFERAT AU RAMAS NESOLUTIONATE PANA IN PREZENT.
    3.La data de 29.01.2015 i-am trimis presedintelui, prin posta electronica, o cerere de a convoca in sedinta comuna, reprezentantii Comitetelor exercutive si cenzorii pentru a redacta si aproba un plan de masuri pentru ca asociatia sa functioneze in legalitate.
    In cerere au fost amintite deficientele inscrise in Referatul din 10.04.2014.
    VA INFORMEZ CA PRESEDINTELE NU A DISPUS NICI-O MASURA, DAR NICI NU MI-A RASPUNS VERBAL SAU IN SCRIS.
    4. La data de 07.12.2015 am sesizat in scris presedintele, ca la subsolul blocului in care locuiesc, care este destinat garajelor auto, exista depozitate materiale, unele inflamabile si acest lucru contravine dispozitiilor Art 5 si 47 din Ordinul MAI nr. 166/2010 si i-am propus sa notifice proprietarul spatiului, dar interventia nu a fost luata in seama;
    5. in ziua de 09.12.2015 am trimis administratorului, dl. Isaila Daniel o cerere, prin care ii solicitam sa puna la dispozite toate documentele financiar-contabile, Situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv pe semestrul I/2015 si Informarea trimestriala a proprietarilor, obligatie conform Art. 36 lit. g din Legea nr. 230/2007, completata prin Legea nr. 34/2015.
    ULTIMELE DOUA DOCUMENTE NU MI LE-A PUS LA DISPOZITIE NICIODATA, DEOARECE NU LE-A INTOCMIT NICI PANA IN PREZENT.
    6. La data de 29.11.2015 am inaintat o Contestatie la modul de calcul a cotelor de intretinere pe luna octombrie 2015.
    Desi, termenul legal era de 7 zile, nu am primit raspuns pana in prezent.
    7. La data de 04.01.2018 am trimis prin posta electronica o Contestatie la calculul cotelor de intretinere pe luna noiembrie 2017.
    Pe data de 08.01. a.c., in urma interventiei mele, doamna Zaharia i-a dat numarul de inregistrare 551. In document, pe langa vechile probleme ridicate si nesolutionate, am contestat urmatoarele:
    a) calculul curentului electric parti comune, deoarece a fost adunat tot curentul electric de la toate asociatiile, grupurile de pompare si parcuri si impartit la total persoane. Total eronat, deoarece blocurile si grupurile de pompare au contoare separate, iar la parcuri se poate face un calcul tehnic functie de orele de functionare, numar de becuri si puterea lor;
    b) scaderea de la intretinere a celor 15 cenzori;
    c) la sediul administratiei in blocul 64 B P13, unde lucreaza permanent 6-7 angajati, nu este trecuta nici-o persoana la intretinere!;
    d) SC Militari R Asociatie SRL nu are elaborata si aprobata o procedura proprie privind organizarea si conducerea contabilitatii, circuitul documentelor financiar-contabile si numarul de exemplare al acestora, conform Art. 4 alin.3 din Ordinului MFP nr.2634/2015;
    e) am prezentat si deficientele pe linie de achizitii, reparatii, investitii si evidenta financiar contabila.
    NU AM PRIMIT RASPUNS!
    8. Am trimis prin posta electronica, pe adresa asociatiei, o cerere presedintelui Comisiei de cenzori, domnul Aredeleanu Ionut, in care il rugam sa convoace in ziua de 19.02. 2018, toti cenzorii in vederea redactarii raportului de activitate al comisiei si raportul asupra gestiunii asociatiei de proprietari.
    NU AM PRIMIT RASPUNS!
    9.In luna februarie am contestat calculul cotelor de intretinere pe luna decembrie, dar nu am primit raspuns, care era obligatoriu in termen de 7 zile conform ART. 12 din HG nr. 1588/2007.
    10. In luna martie a.c. am inaintat o petitie Consiliului Local al Comunei Chiajna, in care am prezentat toate deficientele constatate si am adresat rugamintea de a efectua un control de ajutor si indrumare pentru ca deficientele sunt grave, se perpetueaza si asociatia trebuie sa intre in legalitate.
    Am primit raspuns ca se va constitui o comisie, care va face un control tematic.
    Ulterior am trimis toate documentele la care m-am referit la pct. 1-9.
    ACUM TRAGETI DUMNEAVOASTRA CONCLUZIA DE CE A CONVOCAT ADUNAREA GENERALA.
    MOTIVUL INVOCAT DE DOAMNA PRESEDINTE ZAHARIA MIHAELA ESTE PUERIL
    11. Referitor la activitatea societatii care tine evidenta financiar-contabila, va informez ca intervin de 3 ani la domnul director Stanciu Laurentiu, pentru a trimita angajatul care se ocupa efectiv de asociatie pentru a discuta si inlatura toate deficientele constatate de mine.
    IN CONCLUZIE:
    Va adresez respectuos rugamintea de a ma sustine pe timpul adunarii, cand voi face urmatoarele propuneri:
    1. Anularea Acordurilor de administrare si reprezentare juridica si elaborarea de Conventii pentru repartizarea cheltuielilor cu partile comune, adica cu: grupurile de pompare, canalizare, apa pluviala, parcuri, recuperare datorii, salarii si cheltuieli administrative;
    2. Alegerea de la fiecare asociatie, a cate unui membru in Comitetul executiv, plus preseintele =13;
    3. Alegerea unei Comisii de cenzori formata din 3 membrii;
    4. Rezilierea contractului de administrare cu SC Militari R Asociatie SRL si angajarea de personal propriu: administrator, casieri, contabil,instalatori, electricieni, ingrijiori cladiri si chiar specialisti in bariere si lifturi, pentru a scadea intretinerea cu cel putin 19%, adica TVA platit statului si profitul realizat anual;
    5 Rezilierea contractului de consultanta cu SC Dulmans&Asociatii SRL, pentru ca si–a depasit competentele, solicita sume mari si nejustificate, apoi sa se incheie contracte pentru recuperarea datoriilor cu un Cabinet de avocatura si un Birou exector judecatoresc;
    6. Desfiintarea functiei de Secretar din Organigrama, deoarece are salariu foarte mare si nu are obiectul muncii;
    7. Stabilirea programului de lucru al presedintelui in limita maxima de 4 ore/zi, deoarece este suficient pentru a duce la indeplinire sarcinile de serviciu;
    8. Strangerea selectiva a deseurilor pentru a scadea costurile cu predarea lor.

    Refuzul de a raspunde unui proprietar la o cerere sau contestatie, respectiv la un referat inaintat de un cenzor, constituie o abatere grava, dar care poate fi sanctionata doar de imputernicitii primariei sau de participantii la adunare, prin vot.
    Ramane ca dumneavoastra, prin votul dat, sa schimbati in bine soarta asociatiei, sau sa ramana in continuare aceeasi conducere, administrare, atitudine fata de proprietari si chiriasi si de sfidare a legislatiei in domeniu.

    Cu respect,
    Cenzor Sima Marin

    #7341
    Anonymous
    Inactive

    Buna ziua,

    Cei care locuim pe Tineretului 13, in special cei care avem apartamentele spre blocurile care sunt acum in constructie, avem o mare problema cu praful. Cei care construiesc blocurile nu folosesc acele cosuri speciale pentru aruncarea molozului si prefera sa arunce cu lopata direct de la etaje, aceasta activitate intamplandu-se zilnic (in special la blocul care este acum la stadiul de caramida). Astazi, 14 iulie, m-am adresat direct celui care arunca molozul si a ignorat total rugamintea de a se opri. Am si o filmare cu el cand a continuat sa arunce de la etaj. Sper ca putem sa facem ceva in acest sens. Multumesc mult!

    #7344
    Anonymous
    Inactive

    Buna,ziua. Locuiesc in blocul 5 si la parter e parculetul in care ne au invadat insectele bu se mai pare sta in casa nu nai vorbesc de balcoane. Plun de gandqcii de la pomi.
    Chuar ny puteti dace ceca in conditiile in care in ultimele 2 lyni inrtretinerea a crwscut cu 50% pe rump de vara???
    E grey sa steopiti pomii astia sau e necesar sa le dqm foc???ca paba la urma inte o byna zi o sa dam f9c la rot sa scapam de gandaci.!!!
    Unde se dyc milioanele de lei carw le lyati pe luba????

    #7349
    Stancu Gabriel
    Participant

    Buna seara,

    Va rog sa ne ajutati cu repararea liftului (din dreapta) din str Rezervelor 64 bloc 1 deoarece de cateva zile nu functioneaza.

    Multumesc,

    #7351
    Anonymous
    Inactive

    Buna ziua,

    Aveti o problema cu sectiunea de cont online a site-ului. Am incercat sa ma loghez, dar nu mi-a recunoscut parola (aceeasi pe care o folosesc de ani de zile). Dupa ce am schimbat parola, primesc urmatorul mesaj:

    ERROR: Access from your IP address has been blocked for security reasons. Please contact the administrator.

    Adrian

    #7356
    Anonymous
    Inactive

    Doamna presedinte,
    Ma bucur ca v-ati dat seama de greseala de a dispune stergerea de pe siteul oficial al asociatiei cele doua materiale postate de mine in zile de 22 si 23.06.a.c.si sterse dupa 2 zile.
    Am vazut astazi ca au reaparut.
    Va informez ca vinovatii vor fi sanctionati de institutiile abilitate ale statului.
    Pentru conducerea defectuoasa a asociatiei de proprietari, cu incalcarea grava a dispozitiilor Legii nr. 230/2007, neluarea masurilor de respectarea a dispozitiilor Legii nr. 196/2018, in vigoare din 28.09.a.c., care va obliga sa convocati Adunarea generala pentru aplicarea noilor prevederi, si refuzul de a raspunde la cele 4 contestatii la calculul cotelor de intretinere, va cer DEMISIA.

    #7357
    Anonymous
    Inactive

    Stimate domn Sima Marin,

    Cele doua mesaje postate de dvs NU au legatura cu sectiunea de sugestii si reclamatii, aici se posteaza reclamatii cu privire la diverse probleme aparute in cartier. Ce reclamati dvs in acele mesaje sunt de cu totul alta natura.
    Apoi, aici nu e un forum unde dvs sa va exprimati parerile catre ceilalti locatari, exista alte cai sa o faceti civilizat si legal.
    De asemenea, prin lungimea mesajelor, acestea au fost marcate ca spam de catre sistemele site-ului. NU presedintele asociatiei sau vreun angajat al firmei de administrare ia decizia ca unele comentarii sa apara sau nu.

    In ceea ce priveste acuzatiile ca se incalca (sau nu) dispozitiile legale, nu credem ca sunteti in masura sa faceti aceste afirmatii in mod public decat in baza unui act judecatoresc. Pana atunci, va recomandam sa va revizuiti postarile si mesajele transmise.

    Va citam din regulament:
    “Este interzisa postarea de materiale de orice fel care incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi, materiale obscene ori cu continut obscen sau pornografic, materiale defaimatoare sau jignitoare, materiale avand un continut cu caracter rasial ori discriminatoriu, materiale care contin virusi, cai troieni sau altele similare care pot conduce la perturbarea functionarii site-ului ori a servicului ori la deteriorarea in orice mod a datelor si informatiilor de pe site ori oferite de acesta.”

    “MRAsociatie.ro are dreptul sa interzica de indata, fara preaviz si fara nici o alta formalitate, accesul pe site al oricarui utilizator ori al oricarei persoane care incalca in orice mod oricare dintre clauzele prezentei conventii. In acest caz, MRAsociatie.ro are dreptul sa inceteze de indata furnizarea serviciului catre persoanele mentionate.”

    #7358
    Anonymous
    Inactive

    Domnule /Doamna Key Master- functie inexistenta in COR

    Eu am sesizat neregulile grave care se perpetueaza de la data infiintarii asociatiei.
    Ce drepturi v-am incalcat eu? Am vrut sa arat alegatorilor, care au acces la siteul oficial, valoarea celor care ne-au condus si administrat asociatia, precum si caracterul lor.
    Materialele au fost eliminate de pe siteu dupa 2 zile.
    Povestea cu Spamul nu se confirma, dovada ca le-ati repostat zilele trecute.
    Unde ati dori doamna presedinte sa va mai scriu, daca la contestatii nu raspundeti, consiliul local va protejeaja si tergiverseaza efectuarea controlului la asociatie?
    Stiu unde trebuie sa intervin, dar nu va va conveni!
    Asociatia nu a fost si nu va fi niciodata a lui Cretu, Zaharia, Isaila, Sima, dezvoltatori etc.Ea va fi a tuturor proprietarilor!
    In pezent, ca si anterior, asociatia functioneaza ilegal.
    Noua Lege nr. 196/2018 ne obliga sa o respectam si sa convocati urgent Adunarea generala, deoarece are dispozitii concrete si pentru Cartierele Rezidentiale.
    Art. 104. -(2) Asociațiile de proprietari înființate anterior intrării în vigoare a prezentei legi își păstrează statutul juridic obținut la data înființării acestora, dar se vor organiza și vor funcționa în conformitate cu prevederile prezentei legi.
    Noua lege prevede un comitet executiv si o comisie de cenzori, din cel mult cate 5 membri, noi conditii pentru presedinte, administrator si foarte multe dispozitii noi!
    Succes in respectarea actelor normative in vigoare!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 320 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.