Va rugam sa cititi apometrele in data de 08 martie 2021 si sa completati indexul online sau sa predati biletele la sediul Administratiei ori in cutiile postale special amenajate.
IMPORTANT! Data citirii apometrelor este stabilita de catre Apa Nova lunar, pe factura emisa catre Asociatie.
De acum poti transmite indexul ONLINE!
Pentru a nu exista decalaje intre citirea apometrului blocului si cele ale locatarilor, formularul de transmitere online este disponibil doar in intervalul 08-13 martie 2021.
Inscrie-te AICI!Exemplificare completare bilet
Pe bilet se completeaza doar cifrele negre, fara zecimale (nu este nevoie nici de zerourile din fata).
Cifrele rosii nu se trec pe bilet, ele reprezinta litri de apa consumati.
In cazul de fata, nu se completeaza 293,322. Dacă cifrele roşii indică o valoare pînă în 500 litri, nu se face rotunjire şi se completează pe bilet 293. Dacă cifrele roşii ar fi indicat o valoare de peste 500 litri, s-ar fi completat 294.

cine are 2 apometre unde trece indexul pentru cel de-al doilea pe noul formular?
Am pus bilet si pentru cei care au doua apometre, multumim pentru observatie.
se poate atasa formularul si in format word (sau ceva care se poate edita)?
multumesc
Din pacate nu sint realizate in Word, momentan avem disponibile doar variante .pdf
Se poate face conversie din .pdf in .doc sau .docx
Buna ziua!
Cum se procedeaza daca am uitat sa transmit indexul pe luna Martie?
Multumesc frumos!
Mergeti la Administratie si vedeti daca mai puteti preda un fluturas cu indexul.
Multumesc frumos, Ionut Ardeleanu
“IMPORTANT! Data citirii apometrelor este stabilita de catre Apa Nova lunar, pe factura emisa catre Asociatie.” Din propozitia aceasta ar trebui sa inteleg ca o sa fie o data diferita in fiecare luna? Ea fiind stabilita de Apa Nova, sau vom da mereu indexul de la apometre la mijlocul lunii de acum?
De asemenea, aceasta schimbare are vreun impact asupra datei la care se afiseaza intretinerea?
Multumesc!
In fiecare luna va fi o data si o perioada diferita, conform celor transmise de Apa Nova pe factura.
Aceasta modificare nu are impact asupra datei de afisare a listelor de intretinere. Daca vor surveni astfel de schimbari, le vom anunta in timp util.
cat timp dureaza sa ti se aprobe un cont de utilizator?
Activarea unui cont se face in mod automat, prin accesarea link-ului primit pe mail. Nu se activeaza nimic manual.
Nu primesc linkul pe mail si nu ma pot autentifica, cum pot rezolva problema? Ms
Verificati ce adresa de mail ati utilizat, cautati in spam. Daca nu merge, folositi formularul de contact din site.
Buna ziua,
Am o problema cu timiterea indexului online, nu ma pot autentifica de pe adresa cu care sunt logat, imi spune ca datele sunt incorecte si nu pot reseta nici parola, cu toate ca aceea este adresa de mail cu care am creat contul. Va rog daca puteti sa ma ajutati. Multumesc
va rog mult sa ma ajutai,nu imi pot accesa contul de aici ca sa transmit apometrele,imi spune date incorecte,incerc sa restetez parola si aceeasi problema.
Buna ziua,
In mod cert nu respectati criteriile de securitate.
Buna ziua
Am aceeasi problema, nu pot acesa contul , treba cu criterile de securitate nu tine,nu suntem banca, nu platim intretinerea prin pagina asociatiei, care criterii de securitate?, alta explicatie…
Alt cont nu pot face, parola nu pot sa o schimb, Ce facem ? cum rezolvam problema?
Ramanem la fluturasi? nu am disponibilitatea de a ma plimba cu fluturasul lunar pe la Asociatie.
Va rog rezolvati problema.
Buna ziua,
Problema se rezolva extrem de simplu: cititi cu atentie instructiunile din sectiunea de intrebari frecvente: https://online.mrasociatie.ro/intrebari-frecvente/.
Pana acum aproape 2000 de utilizatori si-au resetat parola. Daca ei au putut, puteti si dvs.
Buna ziua
Ok! am rezolvat
Multumesc
Buna ziua,
Cum pot solicita o verificare a indexului sa corespundă cu ultima factura ? In ultimele 3-4 luni a fost dat lunar indexul și nu a fost înregistrat și am fost incarcat cu 15-20 mc lunar.
Mulțumesc !
Buna ziua,
Conform citirilor transmise online, in 2020 ati transmis indecsii in 07 aprilie, 14 mai si 13 iulie. Pentru luna mai 2020 aveti un consum raportat de 20mc, conform citirii apometrului. In iunie nu ati transmis citirea, prin urmare vi s-a luat in calcul ultimul consum declarat.
Bună ziua.
Aș dori să clarificăm problema transmiterii indexului apometric.
Ați observat că problema înregistrării indexului apometric nu este singulară (la mine) după cum susține și domnul Istrițeanu Costinel.
Probabil or mai fi și alți colocatari care au pățit acest lucru și ori nu au curaj ori nu au observat.
Ok. Am înțeles că în luna mai 2020 m-ați trecut la paușal pentru că nu am dat ”indexul”(sau nu s-a înregistrat, mă rog) dar în luna iunie de ce m-ați trecut tot la paușal dacă în data de 13.06.2020 am dat indexul și în urma discuțiilor purtate telefonic cu reprezentantul dumneavoastră mi s-a comunicat că nu voi avea de plată nimic deoarece nu am înregistrat consum pentru această lună.
Buna ziua,
Nu exista erori de neinregistrare a indexului online, altfel am fi avut multe sesizari pe aceasta tema si s-ar fi luat masuri de corectie. “Problema” este netransmiterea acestuia de catre dvs, atat. Acest lucru puteti verifica si dvs in contul online.
Ati transmis citirile consecvent pana in 13.03.2020, apoi ati facut pauza 2 luni. Conform deciziei CEx, doar pentru prima luna in care nu se transmite acest index se ia in calcul consumul lunii anterioare. Daca situatia persista (si in cazul dvs persista si in luna mai 2020), se trece la calcul consum la pausal.
Ati dat citirea din nou abia in 13.06.2020, prin urmare acesta este indexul de start si nu se face recalcularea consumului. In plus vi se calculeaza si luna iunie la pausal pentru ca nu exista un index de referinta inregistrat in luna anterioara.
Nu stim ce ati discutat si cu cine de la Asociatie, dar aceste situatii se discuta fie la sediul Asociatiei, fie prin documente scrise (scrisoare/mail).
PS: comparatia cu dl Istriteanu nu este potrivita, este alta speta.
Bună ziua.
După discuțiile purtate cu dumneavoastră la sediul administrației (de pe strada rezervelor) atât cu domnul administrator în data de 06.08.2020, cât și cu doamna președinte în data de 10.08.2020, nu am reușit să aflu care este motivul pentru care spațiile comerciale de la parterul blocului nostru, care nu au dat consumul de apă așa cum susțineți că am făcut și eu, sunt trecute pe număr de persoane ”adică o persoană”, dacă s-a hotărât în Ședința din data de 25.04.2017 a Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari din Militari -R Asociație că: ”Obligativitatea montării unui apometru și transmiterea indexului lunar, pentru deținătorii spațiilor comerciale, în caz contrar vor suporta cheltuielile unui număr de 5 persoane/spațiu”.
Spre exemplu: un spațiu comercial care are suprafața utilă de 559,96 m2, în noiembrie 2019 a consumat 54 mc, în decembrie 2019 a consumat 47 mc, în ianuarie 2020 a consumat 47 mc, în februarie 2020 a consumat 43 mc, în martie 2020 a consumat 33 mc, în aprilie 2020 nu a dat indexul și a fost trecut ca luna anterioară cu 33 mc, în mai 2020 nu a dat indexul și a fost trecut pe număr de persoane cu un consum de 8,25 mc și în luna iunie 2020 la fel nu a dat indexul și a fost trecut pe număr de persoane cu un consum de 6,98 mc. De ce se întâmplă acest lucru?
Sunt familii cu 3 sau 4 persoane și au fost trecuți cu câte 30 și ceva de metri cubi de apă iar un spațiu comercial care are clienți toată ziua și angajați pe măsură plătesc cât mine care nu am consumat nici măcar o picătură de apă???
Această problemă se regăsește la toate spațiile comerciale. Se încalcă cu bună știință prevederile și obligațiile stabilite prin CEx. De ce???
Mulțumesc.
Buna ziua ,
Am sa va dau un exemplu :
Pe lunile Martie și Aprilie 2020 nu au fost date apometrele și am fost trecut la consum pe nr de persoane 15.36mc / luna și este normal , dar in luna Mai când a fost înregistrat indexul de 20 de mc cuprinde și cele 2 luni unde am fost incarcat cu 15.36 mc / luna și nu au fost scăzut la momentul citirii apometrului .Este normal acest lucru?